W związku z ciągłym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko informatyka, stanowiącego wsparcie dla klienta końcowego (helpdesk).
Opis stanowiska:
- wsparcie użytkownika końcowego – helpdesk,
- rozwiązywanie problemów z aplikacjami, bazami danych lub sprzętem komputerowym,
- bieżąca obsługa zgłoszeń w systemie helpdesk,
- samodzielna diagnoza oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów
- prowadzenie dokumentacji technicznej,
- instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji,
- rekonfiguracja sprzętu komputerowego,
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- doświadczenie – minimum 2 lata w branży IT,
- biegła znajomość systemów Windows 8/10 dla pracy w domenie AD,
- obsługa użytkowników w usługach Active Directory oraz Exchange,
- wiedza na temat budowy komputerów,
- umiejętność sprządzania dokumentacji technicznej,
- biegła znajomość sieci komputerowych oraz protokołów TCP/UDP, Vlan itp.
Oferujemy:
- zatrudnienie na pełen etat ze wszystkimi świadczeniami,
- stałe godziny pracy w jednym wymiarze,
- rozwój oraz możliwość awansu na stanowsko młodszego administratora,
- okresowe szkolenia podnoszące kwalifikacje,
- szkolenia wewnętrzne z instalacji środwisk wirtualnych oraz usług serwerowych,
- słuzbowy sprzęt komputerowy,
- udział w konferencjach branżowych,
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Dimers Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.”