Praca na stanowisku informatyk / specjalista helpdesk

W związku z ciągłym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko informatyka, stanowiącego wsparcie dla klienta końcowego (helpdesk).

Opis stanowiska:
  • wsparcie użytkownika końcowego – helpdesk,
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami, bazami danych lub sprzętem komputerowym,
  • bieżąca obsługa zgłoszeń w systemie helpdesk,
  • samodzielna diagnoza oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów
  • prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • instalacja systemów operacyjnych oraz aplikacji,
  • rekonfiguracja sprzętu komputerowego,
Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • doświadczenie – minimum 2 lata w branży IT,
  • biegła znajomość systemów Windows 8/10 dla pracy w domenie AD,
  • obsługa użytkowników w usługach Active Directory oraz Exchange,
  • wiedza na temat budowy komputerów,
  • umiejętność sprządzania dokumentacji technicznej,
  • biegła znajomość sieci komputerowych oraz protokołów TCP/UDP, Vlan itp.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na pełen etat ze wszystkimi świadczeniami,
  • stałe godziny pracy w jednym wymiarze,
  • rozwój oraz możliwość awansu na stanowsko młodszego administratora,
  • okresowe szkolenia podnoszące kwalifikacje,
  • szkolenia wewnętrzne z instalacji środwisk wirtualnych oraz usług serwerowych,
  • słuzbowy sprzęt komputerowy,
  • udział w konferencjach branżowych,

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Dimers Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.”